2006-08-23

Mátray Gábor



Fiatal fotós, különleges és érzékeny látásmóddal , akinek nagyon szeretném látni a tíz-húsz évvel későbbi képeit is.


1988-ban születtem Esztergomban. Az első gépemet úgy négy éve kaptam. Ez egy apró digitális volt. Később vettem egy tükörreflexes Canon-t. Ekkor már komolyabban foglalkoztatott a fotózás és úgy éreztem/érzem, hogy evvel szeretném eltölteni az életem. A középiskola negyedik osztálya mellett elvégeztem a Fotografus.hu alapítványi fotóiskola első félévét. Ez elég sokat javított a „fotós látásmódomon”, valamint itt tanultam meg laborálni, ami szintén nagyon élvezetes számomra.

tovább / more

A young photographer with special and sensitive view, whose pictures I want to see in the next 10-20 years


I was born in 1988 in Esztergom. I received my first camera some four years ago. It was a tiny digital one. Later I bought a Canon SLR. At that time I was interested in photography more seriously, and I felt that wanted to spend my life in this field. When completing the last year in the secondary school, I attended a term in a photo school Fotografus.hu sponsored by a foundation . This improved my photographic view a lot, and I learnt the lab work, which is also very enjoyable for me.

Nincsenek megjegyzések: